//dslr-foto
Articole, FOTO

Fotografia pe film inca mai are adepti

Pana nu demult, m-am intrebat si eu de ce mai exista filme foto pe piata, in era aparatelor foto digitale. Asta s-a intamplat pana cand, cu un an in urma, am gasit un vechi aparat foto pe film si am inceput sa fac fotografii cu el.

De atunci, am expus vreo 4-5 filme foto. Primul film l-am facut pentru ca imi placea aparatul foto si vroiam sa vad ce pot scoate cu el (detalii aici).

In rest, am fotografiat pe film pentru ca imi ofera acea perspectiva unica de ,,full frame”. Daca nu imi permit un full frame digital, iata ca imi permit unul pe film.

Pe langa utilizarea aceasta ocazionala, de placere, filmele foto inca mai au ,,clienti” fideli, care probabil nu au trecut pana acum prin experienta aparatelor foto digitale.

Printre acestia se numara multi pensionari. Ii mai vad uneori pe la laboratoarele foto, aducand la developat filme expuse cu ajutorul camerelor point&shoot, care erau la moda prin anii ’90.

Zilele trecute, in Bucegi, la Babele, mi-au atras atentia acesti oameni. El (fiul, cel mai probabil) isi fotografia mama cu un aparat foto SLR, pe film. Mi-a placut imaginea, asa ca i-am fotografiat discret cu telefonul mobil. Pareau genul de oameni din alta lume, neavand nimic in comun cu era digitala in care ne zbatem.

Nu spun ca ar fi rau. Chiar mi-a placut sa ii vad. Mi-ar placea sa vad si rezultatele developarii 🙂

fotografie pe film

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Magazine Foto-Video

Teste DSLR-FOTO.com

Un album interesant

the great life photographers

Introdu adresa ta de mail pentru a fi la curent cu articolele ce vor fi postate pe acest blog:

aparate foto profesionale
aparate foto profesionale